Retour- en restitutiebeleid

Bij Chokebuddy streven we ernaar om onze klanten te voorzien van hoogwaardige anti-verstikkingspompen die voldoen aan de strengste veiligheids- en kwaliteitsnormen. Elk product ondergaat een zorgvuldige kwaliteitscontrole voordat het onze faciliteit verlaat.

Omdat de Chokebuddy een medisch hygiëneproduct is, gelden er specifieke veiligheidsvoorschriften rondom retourzendingen en wederverkoop. Daarom kan dit product niet standaard worden geretourneerd zodra het onze opslag heeft verlaten.

30 dagen niet-goed-geld-terug garantie

Wij bieden een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie uitsluitend in de volgende gevallen:

Het product is beschadigd bij ontvangst.

Het product is niet goed werkend (defect).

In deze gevallen ontvangt u het aankoopbedrag volledig terug, exclusief verzendkosten.
De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Om gebruik te maken van deze garantie, dient u binnen 30 dagen na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice via support@chokebuddy.com
. Vermeld hierbij uw bestelnummer en voeg indien mogelijk foto’s of video’s toe van het probleem.

Geen standaard retourrecht

De Chokebuddy is een medisch hulpmiddel en valt daardoor buiten het standaard retourrecht (zoals bepaald in de Europese regelgeving voor hygiëne- en gezondheidsproducten).
Zodra de verpakking is geopend of het product onze faciliteit heeft verlaten, kunnen wij het om veiligheids- en hygiëneredenen niet meer accepteren voor retour of wederverkoop.

Wij vragen om begrip hiervoor, aangezien deze maatregel bedoeld is om de veiligheid en gezondheid van onze klanten te waarborgen.

Defect of beschadigd product ontvangen

Als uw bestelling beschadigd of defect is aangekomen:

Neem binnen 30 dagen na levering contact op met onze klantenservice via support@chokebuddy.com.

Voeg foto’s of video’s toe van het defect of de schade.

Na beoordeling ontvangt u verdere instructies voor het retourneren of vervangen van het product.

Let op: in geval van goedkeuring wordt alleen het aankoopbedrag terugbetaald. De verzendkosten (heen- en terugzending) worden niet vergoed.

Refundproces

Zodra wij het defecte of beschadigde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij de terugbetaling goedkeuren.
Bij goedkeuring ontvangt u binnen 7 werkdagen een terugbetaling van het aankoopbedrag via de oorspronkelijke betaalmethode.
Afhankelijk van uw bank kan het enkele extra dagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op uw rekening.

Annulering of wijziging van bestelling

Onze bestellingen worden snel verwerkt. Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met support@chokebuddy.com.


Indien uw bestelling nog niet is verzonden, zullen we ons best doen om de wijziging of annulering uit te voeren.
Na verzending kan dit helaas niet meer worden aangepast of geannuleerd.

Contactinformatie

Voor vragen over onze garantie of het retourbeleid kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
📧 support@chokebuddy.com